Update Kelas Makeup @ Susy Makeover

Salam...

Sepanjang bulan febuari saya akan berada di Kuala Terengganu..Kepada mereka yang nak join kelas makeup boleh isi borang pendaftaran..bersertakan dengan tarikh yang anda free..

Kepada mereka yang berada di KL 28hb ni kelas di KL akan diadakan di Perumahan Pantai Permai, Pantai Dalam..Kepada yang nak join sila isi borang ye :) Dengan kadar bayaran promosi RM60 sahaja..Kelas akan bermula dari 11.00am ke 3.00pm..

Kepada Custmer yg berada di Sabah, Mulai bulan 3 Susy Collections & Susy Makeover akan beroperasi di Sabah :).. Jumpa Di Sana ye...Stay Tune...


Kat bawah ni saya sertakan sekali tarikh yang dh d'booking untuk kelas makeup..sape yg free waktu ni pun leh isi borang lagi (dh macam isi borang kawen lak..hehe)
 
Kalu nk isi Borang Pendaftaran kat sini tau www.susymakeover.blogspot.com =) 



28 Januari 2012
Kelas Makeup Peribadi 
Pantai Dalam, Kuala Lumpur


03 Febuari 2012
Kelas Makeup Peribadi (Asas)
Kuala Terengganu



04 Febuari 2012
Makeup Pengantin 
Kuala Terengganu



17 Febuari 2012
Kelas Makeup Peribadi (Asas)
Kuala Terengganu



4 comments:

  1. 17 Febuari 2012
    Kelas Makeup Peribadi (Asas) area kuala terengganu kat mne erk..and brp bayaran nye?

    ReplyDelete
  2. Sye dah terlepas pluang nk blajar makeup kat Kuala Terengganu..bila lagi yer nk datang sini???

    ReplyDelete
  3. untuk bulan mei ni takde ke? :)

    ReplyDelete
  4. untuk bulan mei buat masa skg ni xde lg.. :) insyaAllah kat terenggnu akan ada lg..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © SUSY COLLECTIONS BOUTIQUE & HIJAB | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in